2013. október 28., hétfő

Halloween dekoráció I.

Hétvégére családos, gyerekes Halloween bulit tervezünk, és ehhez kezdtem el dekorációt gyártani Csengével.

Első körben a kertben, ufódvaron található anyagok felhasználásával készítettem fellógatható díszeket.

Nem kell hozzá semmi más mint gallyak, ragasztó, fonal, karton.



Pókháló formában összeragasztottam, majd kötöztem a gallyakat. Utána soronként tekertem fel a fehér fonalat. A tekeréseknél kicsit odaragasztottam, hogy nehogy elmozduljon.

A pókhoz zsenilia golyót, zsenília drótot és mozgó szemeket használtam.

A golyó aljára 4 db zsenília drótot ragasztottam és úgy hajlítgattam, hogy pókláb hatása legyen.
A szemeket is ragasztópisztollyal ragasztottam oda.

Készítettem még egy ajtódíszt is.

Kartonból kivágtam egy kört és erre ragasztottam fel sugárban a gallyakat.
Mivel kevés vékony ágat hoztak nekem, így az üres részre készítettem még egy pókot.
Most nem kell bosszankodni a ragasztópisztoly húzta ragasztómaradványokkal, mert ettől olyan hatása lesz mintha pókhálós lenne (igaz ez a képeken nem látszik) Lehet rá tekerni erre is fehér fonalat, vagy a pókháló szerű anyagot (ha valaki tudja hol lehet olyat kapni, szóljon, mert én nem találtam sehol)

ezen látszik a "póknyál"
 

Akár le lehet fújni feketére is, és lehet rá további pókokat is tenni.

1 megjegyzés:

  1. állítólag a kikben valami400 pénzért lehet olyat kapni,én még nem jártam utána:)

    VálaszTörlés