2013. október 14., hétfő

Cipő festés - DIY

A textilfestéssel nem most találkozom először, de cipőre most volt az első kísérlet. 
Nagyon szerettem volna magamnak kalocsai vagy matyó mintás tornacipőt. Igaz nem vagyok az a dorkós típus, de mivel Majával a terhességem teljesen más volt mint az első, nem igazán tudtam magassarkú csini cipőket hordani, ez az alternatíva tetszett a legjobban. (elég végletes vagyok tudom.) 
Elég sokáig keresgéltem, mire megtaláltam a nekem tetsző fazont.
Van egy nagyon jó webáruház, ahonnan szoktunk sportruházatot rendelni elég jó áron. Ez a Sportsdirect, akik mostanában nyitottak egy elég nagy boltot kedves városunkban, igaz az árak majd a duplája a webáruházasnak. Itt vettem a cipőt 3000 Ft-ért.
Innentől kezdve már csak a fantáziámra volt bízva a feladat. Mivel még soha nem rajzoltam ilyen mintát, és ha ezen elrontom, nem  nagyon tudok javítani, nem tudtam mit csináljak. Aztán megláttam a művészellátóban mindenre felhasználható sablont és ez lett a mankóm. Már csak textilfesték kellett és neki is ültem.



 



A cipő egy éve készült, és azóta is imádom. A minta meg még csak meg sem kopott.

Pentart textilfesték: 230-250.- Ft
Marabu textilfilc (kontúr): 590.- Ft.
Sablon: 100.-Ft-tól

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése